lauantai 23. helmikuuta 2013

Lomaviikon löysäilyä

Tulin tänne masentaan teitä ja kertomaan et loma on melkein ohi (ainakin meillä päin). Mites teidän lomat on menny? Toivottavasti teil on ollu kiva loma ja ootte saanu rentoutua, koska seuraava lomahan on sit vasta pääsiäisenä(?). Mun loma on menny aika rauhallisissa merkeissä oikeestaan. Mä en oo lähteny Raumalta mihinkään, joten onnee vaan teille ketkä ootte päässy näkee Suomee (ja istunu autossa monta tuntia) tai joitain muita maita. 

Viime viikolla mä oon oikeesti ottanu ilon irti lomasta ja nukkunu myöhään. Oon kyl sit menny myöski myöhään nukkumaan. Apua, miten mä koskaan saan ton unirytmin palautuu koulunkäyntiin sopivaks? Mut jotenki veikkaan, et en onneks tuu olee ainoo ketä kuolee aamusin. 

Maanantaina mä en tehny mitään. Mä nukuin ja otin rennosti. Mä en kerta kaikkiaan saanu mitään aikaseks. 

Tiistaina mä pääsin jo sängystä ylös ja raahauduin kaupunkiin moikkaamaan Nellyä, Neaa ja Nooraa. Musta oli oikeesti niin kiva nähdä ja päästä juttelee taas vähän kaikesta ja musta on tosi hienoo, et oon pystyny tutustuu mun ala-asteaikasiin luokkakavereihin uudestaan nyt kasilla, enkä oo menettäyn niit ihan kokonaa.

Keskiviikko oliki sit ihan omaa luokkaansa. Mä olin varmaa pirteimmilläni sillon. Me mentiin isolla kaveriporukalla Marian luokse kattomaan Nälkäpeliä (ok, kukaan ei varmaan kunnolla kattonu sitä) ja heittämään tosi huonoo läppää. Ja mä voin ainaki sanoo et mulla oli illalla ihan varmaan sixpäkki tulossa.

Torstaina mä raahauduin puolikuolleena kotiin. Mä olin siis ollu Marialla edellisen yön ja mä en saanu nukuttuu ku ehkä viis tuntia. Mä näytin joltain tuksun ja zombin väliltä, kun vihdoin pääsin kotiin. Jaksoin valvoo jopa yhteentoista, ja sopisin mun kaverin Robertin kanssa, et menisin sen kanssa perjantaina leffaan.

Perjantai-aamuna mä siivosin mun huonetta. Kello oli varmaan 10 kun mä nousin ylös ja aloin heittelee vaatteita kaappiin ja siivoomaan mun peilipöytää. Päivä meniki siinä sit siivotessa ja illalla mä raahauduin leffateatterille, jossa siis käytiin Robertin kanssa katsomassa toi Les Misérables. Jos teillä vaan sattuu olemaan aikaa (toihan siis kestää melkeen kolme tuntia) ja rahaa ja tykkäätte vähän synkemmistä leffoista, niin menkää ihmeessä katsomaan. Les Misérables hyppää mun suosikkileffojen kärkeen saman tien, koska se oli toteutettu niin hyvin ja sen juoni oli mahtava. Varatkaa ihmeessä paketti nenäliinoja jos menette katsomaan sen... Mä en tiedä itkettikö ketään muuta, mut mä ainakin itkin ihan kunnolla sitä loppua.

Lauantaina mä nousin yhdeltä. Mä heräsin siis jo kymmeneltä, mut mul ei ollu mitään puhtia nousta. Oon siis tänäänkin siivonnut. Imuroin vähän sieltä sun täältä ja oon tiskannu kaikki likaset astiat pois. Seuraavaks aattelin vähän vielä ehostaa tätä mun huonetta. Mun lauantai-ilta huipentuu Putoukseen. Mä en malta odottaa, et nään kuinka käy (Karim tietty voittaa). Kumpaa te kannatatte, Karimia vai Veli Sikiötä?

Tällänen viikko. Mulla alkaa tulee parempia postauksia taas kun toi koulu alkaa. Ja koulusta puheen ollen, mä sain äikän opettajalta hiihtolomaks ylimääräsiä tehtäviä! En kuulemma päässyt läpi jostain sanomalehtiviikon tehtävistä (meidän opettajalle seiska on sama kuin hylätty) ja tämä sitten päätti antaa mulle korvattavaksi muutaman uutistehtävän. Kivaa, eikö?

Mä haluisin tehä kysymyspostauksen. Mun mielestä ois kiva vähän esitellä itteeni niille mun lukijoille, ketkä ei mua kunnolla tunne. Kysyä saa mitä vaan, se on toinen juttu et millasiin kysymyksiin mä vastaan. Kysymyksiä saa laittaa tulemaan tän postauksen kommentteihin, facebookin chatissa saa tulla kysymään ja mun sähköpostiin voi laittaa kysymyksiä aiheella kysymyspostaus. Nyt saatte kysyä multa ihan mitä ikinä haluutte musta tietää. Mun sähköposti on: merituuli.pelamo@gmail.com ja toivon oikeesti et tonne ilmestyis muutama.

Jos teillä tulee jotain toivomuksia, et haluutte et teen postauksen jollain tietyllä teemalla, niin samalla tavoin voi ottaa yhteyttä, kuin tossa kysymyspostauksessa. 

Ei mulla muuta. Toivottavasti teillä on ollu mukava ja rentouttava loma! Ja tosiaan, laittakaas niitä kysymyksiä tulemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti