lauantai 9. helmikuuta 2013

Flunssaa liikkeellä

Moikka! Tosiaan, sitä flunssaa on liikkeellä ja nyt se on sit tarttunut muhunki. Johan mä pitkään sinnittelin terveenä, mut ei auta, tält vuosittaiselta flunssalta ei vaan välty. Löhöilen täällä vällyjen alla, juon teetä, kuuntelen musiikkia ja säälin kaikkii ihmisiä kenel on ulkoilmatyö tai ketkä muuten vaan joutuu olee ulkona. Tiedetään, eihän siellä oo kuin pari astetta pakkasta, mut mun mielestä se vaan kuulostaa niin kauheen kylmältä kun ite on sisällä lämpimässä. 

Mun piti raahautua huomenna Niklaksen ja Jennan kanssa katsomaan '21 tapaa pilata avioliitto', mut saa nyt nähdä kuin täs käy. Ei auta kun ottaa rauhallisesti jos tää vaik olis huomenna jo parempi. Hätätapauksessa käytetään sit sitä buranan supervoimaa. 

Laitan teille nyt ton leffan trailerin tähän. Mun mielestä toi ainakin vaikuttaa ihan hauskalta. Oisko ollu Satakunnan kansa, ku oli (muunmuassa) antanu tolle tosi hyvät arvostelut ja tituleerannu tota 'todella epäromanttiseksi romanttiseksi komediaksi.'


Toi pinkki hääpuku on aika makee, vois itekki hankkii tollasen! Sopisko se mulle? Ai eikö? No, ehkä mä sit harkitten vielä...

Mun on pakko sanoo, et mä vihaan talvea. Mä oikeesti vihaan lunta ja jäätä. Mis ikinä mä eilenki kävelin, nii koko ajan oon meinannu liukastua. Oon muutenki hirveen tapaturma-altis (oikeesti, en liiottele yhtään. Onnistuin eilen illallaki kaataa jo onneks vähän jäähtyneet teevedet syliin... Auts), niin tää talvi on mulle hengenvaarallista aikaa. Et jos yhtäkkii häviin ettekä nää mua enää, niin oon joko liukastunu ja hajottanu kaikki luut, tai mun päälle on tippunu lunta tai jääpuikko tai jotain. Hyvä asenne, tiedetään, mut mun mielestä ei oo mitään järkee kaunistella mitään vaan varottaa teitä jo etukäteen et me ei ehkä nähdä enää keväällä.

Pakko kertoa viel sen verran, et torstaina oli ysien juhlalounas koulussa ja meidän luokka esiinty siellä. Se meni oikeesti tosi hyvin, vaikka olin niin varma et mokataan ja pahasti. Mun tehtävänä oli tosiaan säestää suurimmaksi osaksi, niin sain piileskellä siellä pianon takana, eikä kukaan toivonmukaan nähnyt mun pakokauhuista ilmettä... 

Kuten kaikki varmaan tietää, kipeenä on hirveen tylsää, joten olkaa ystävällisiä ja tulkaa juttelemaan mulle facebookissa tai lähettäkää kysymyksiä tonne. Ei mulla oikeestaan muuta tällä kertaa. 

Huomasin muuten, et oon kirjoittanut tänne viimeksi viikko sitten. Eiks tälleen viikon välein ois ihan hyvä postata?

Ei mulla oikeestaan muuta tällä kertaa! Syökää paljon c-vitamiinipitosia ruokia ja pukeutukaa lämpimästi. Mä oon jo nähnyt muutamia ihmisiä converseissa ja lyhyissä nahkatakeissa ja niin hienoja ku ne vaatteet onki, ni se on melkeen sama ku kävelisit tuolla hangessa sukat jalassa ilman takkia... Hyvää viikonloppua ja ens viikkoa, meikä kuittaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti