lauantai 16. helmikuuta 2013

Otsikko

Joo en tosiaankaan oo mitenkään luovalla tuulella tänään, kuten varmaan jo huomasitte (tyylikäs otsikko, eiks vaan). Kerron nyt teille kumminkin vähän kuulumisia.

Me ei menty viime sunnuntaina katsomaan '21 tapaa pilata avioliitto', mut mä oon päättäny, et ennemmin tai myöhemmin mä raahaan Niken kattoo sen mun kanssa. Varaudu dude! 

Mul on tää flunssa vieläki. Varmaan kolmena päivänä viime viikolla mun ääni oli säälittävää pihinää. Torstai- ja perjantaiaamuna se oli jo vähän parempi, mut kuten mun ystävät on varmaan huomannu mä oon kova puhumaan, joten mun ääni meni saman tien uudestaan. Tänään mun ääni on oikeesti ollu paljon parempi, ja ollaan mun ystävän Marian kanssa laulettu ja soitettu melkein koko päivä. 

Saatiin perjantaina matikan yhtälötestit takaisin, ja mä olin tosi yllättyny. Maksimi pistemäärä oli 24 ja mä sain 20! Olin tosi yllättyny, kun mun numero oli 9, eikä esimerkiks sama ylösalaisin. Et mä nyt sit ilmesesti osaan laskee yhtälöitä, vaik oon koko ajan valittanu, et en tosiaan osaa. 

Ystävänpäivä oli mahtava. Saitteks te paljon kortteja tai lahjoja? Meidän koulussa on sellanen terkkuradio-perinne, et sitä kautta voi vaikka anonyyminä lähettää ystävälle tai ihastukselle terkkuja. Mäkin sain terkkuja ("Meri-Tuuli Pelamo, rakastan sinua")! Ja tänä vuonna oli myös mahdollisuus lähettää suklaata. Olin niin julma, etten lähettäny kellekkään yhtään, mut sain ite yhen suklaan. :3 Sit meil oli viel käytössä sydämet, joihin oli tarkotus kerätä nimiä niilt ihmisiltä, joita on halannu. Mä sain vaan muutaman nimen, mut ne on niin mahtavilta tyypeiltä, et en mä enempää tarvikkaan! Paitti et pari nimee jäi viel puuttumaan, oisko ihan liian myöhästä mennä loman jälkeen nykäsee niit ihmisii hihasta...

Onneks hiihtoloma alko. Saan nukkuu kaikki univelat pois, eikä tarvii miettiä, onks läksyt tehty tai kaikki kirjat mukana. Mä oon niin loman tarpeessa, et tää on oikeesti helpotus. 

Mut ei mulla tällä kertaa muuta! Tää päänsärky vaikuttaa nyt tähän postauksen pituuteen ja sisältöön, tää on aika surkee. :( Mut ens kerralla paremmin, mä  lupaan. Älkää pitkästykö kuoliaiks tän parissa. 

Ihan mahtavaa ja rentouttavaa lomaa kaikille! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti