tiistai 5. maaliskuuta 2013

Kesä tulee, jeejee!

Mulle tuli viime viikolla niin sellanen olo, et kesä tulee pian! Lumet oli ehtiny jo vähän sulaa ja soraa ja vähän nurmikkoo pilkisti jo lumen alta. Tuli niin hyvä fiilis, jesjes! Ja loppujen lopuks, onhan nyt jo maaliskuu. Enää kolme kuukautta, ja sit on oikeesti kesä. Mä en millää jaksais odottaa, kun on niin paljon kaikkee kivaa tiedossa kesäks. Mä en tiiä oonko viel ehtiny leijuu teille tästä, mut mä pääsen kesäkuussa kattoo Lana Del Reytä Helsinkii ihan parhaassa porukassa!

Oltiin edellissunnuntaina Niken kans kattomassa se '21 tapaa pilata avioliitto' ja ainaki mun mielestä se oli tosi hyvä! Se juoni oli tosi ennalta-arvattava, mut se leffa oli toteutettu niin hyvin, et se ei häirinny yhtään. Loppuilta sen leffan jälkeen meni ihan mukavasti, ainakin mun mielestä. Oli tosi kiva päästä juttelee kunnolla pitkäst aikaa, otetaan uusiks joku kerta!

Viime viikolla saatiin tosiaan noi mantsankokeet takasin ja mä olin niin innoissani ku näin sen numeron! Mun numero oli 8,5 ja sen ansiosta mun mantsan numero nousee kaks numeroo, seiskasta ysiin! Tottakai siihen vaikuttaa vihkotyöskentely, esitelmä ja tuntiaktiivisuus myös, mut ainakin noista kahdesta ekasta mä sain ysin. Todistus näyttää siis ihan lupaavalta. (:

Viime sunnuntaina mä olin mun parhaan ystävän Nean rippijuhlissa. Juhlat oli muutenki tosi onnistuneet, mut se et pääsin juttelee paremmin mun parin kaverin kanssa kruunas kaiken. Mun mielestä on ihanaa tutustuu uusiin ihmisiin ja tutustuu vanhoihin tuttuihin viel paremmin, nii siel juhlissa oli oikeesti tosi kivaa!


Mulle ei ollu tullu yhtään kysymystä, mut ei se haittaa. Toteutetaan se kysymyspostaus sit joskus toiste. 


Mulla on niin hyvä fiilis tänää (vaikka kipeenä oonki, eh), et mun mielestä on hyvä lopettaa tähän. Mä toivon teille yht hyvää fiilistä!

1 kommentti: